top of page

על העוצמה הטמונה ברגשות

עודכן: 25 ביוני 2020


סודות העולם הפנימי טמונים ברגשות שלנו.

הרגשות שלנו נמצאים בכל כך הרבה מקומות בתוכנו.


הגוף מושפע מהרגשות והתחושות שלנו: לחץ משפיע באופן ישיר על התאים בגוף שלנו. הרגשות שלנו משפיעים על מצבנו הבריאותי ועל המחשבות שלנו.


הרגשות שלנו נמצאים בתאי הגוף ובתודעה שלנו. כל רגע ורגע שחווינו בחיינו ממשיך להתקיים רגשית בתוכנו, במעין לופ אינסופי שממשיך להתרחש עד שנתבונן בו בצורה שהוא מבקש.

הרגשות שלנו משפיעים על התאים פיזית, הגוף מגיב בהתאם לרגש ולתחושה (מתכווץ, נחסם, קופא, מגיב, חמצן לא עובר באותם המקומות) – דבר שמשפיע על המערך האנרגטי שלנו – הצ'אקרות, פתיחתן וזרימת אנרגיית החיים בגופנו


הם משפיעים על היכולת שלנו ליצור את המציאות שאנחנו רוצים – הרי הרגש הוא שממשיך להשתחזר. הרגש ממשיך להיחוות בגופנו. הרי אנחנו יכולים באמת באמת להגיד לעצמנו שאנחנו רוצים משהו ואנחנו לא מצליחים לייצר אותו.

הסיבה היא שיש בתוכנו מטען רגשי באותו הנושא (פחדים, כיווצים, עצב...) שמשפיע על האנרגיה שלנו. האנרגיה שלנו תייצר דחיה לדבר שאנו "רוצים ליצור", היא לא מאפשרת לאותו הדבר להתרחש, להתקיים ולהיווצר במציאות, כיוון שהמטען הרגשי אינו פתור. לדוגמא – רצון בזוגיות.

אם סיימתי זוגיות עם כאב גדול שלא התמודדתי איתו, יהיה בתוכי מטען רגשי שממש מפחד להיכנס לזוגיות - מטען מלא בפחד, כעס ועצב. אז אמנם אגיד לעצמי שאני רוצה זוגיות, אך הגוף והרגש מייצרים אנרגיה בתוכי שהודפת או דוחה יצירת זוגיות חדשה, כי הגוף מפרש זוגיות כפחד, כאב, עצב, כעס...

והגוף לעולם לא יעשה משהו שיפגע בו.

לכן זוגיות לא תיווצר.


אם אתחיל לראות זוגיות כדבר מדהים, מלא אהבה, תשוקה, ריפוי, רצון ושמחה – משהו באנרגיה שלי ישתנה וייפתח. לאט לאט משהו חדש ייווצר בתוכי שיאפשר לזוגיות להגיע. כי זוגיות כבר לא תתפרש בגופי כאיום, אלא כדבר נעים.

הכל מתחיל ונגמר ברגש.

הכל מתרחש במעמקי רגשותינו.


אני מזמינה אתכם לבחון את הרגשות שלכם, הרגשות האמיתיים שלכם

במקומות בהם אתם רוצים משהו בחייכם ומשהו נתקע בתהליך.

להתחיל להתבונן.

וההתבוננות היא תחילת הריפוי.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page