top of page

על טיפול ועל המוח

הכל נמצא במוח.

ככל שמצבי הרגשי השתפר במהלך השנים, המוח ומערכת העצבים התחילו לסקרן אותי יותר ויותר. עניין אותי להבין איך העבודה שאני עושה בקליניקה מייצרת את ההקלה הזו בחיי.

אני לא אעמיס בפרטים (למרות שאני ממש אוהבת לחפור על כך ואפילו הכנתי הרצאה שמסבירה קצת יותר לעומק שאני לא עושה איתה כלום), רק אכתוב שהיום ממש מובנת לי מערכת הגומלין בין הגוף לנפש.

מובן לי שדרך שיחה על הכאבים הנפשיים ועבודה דרך הגוף ניתן להרגיע את מערכת העצבים, לווסת את הגוף ואפילו להשפיע על האותות החשמליים והכימיים שבמוח, (הרי המוח מתעצב בדרך מסויימת לפי הילדות שלנו וחוויות שעברנו)

ואחד הדברים הנוספים (והמגניבים) שהבנתי הוא שניתן לעשות זאת גם להפך!

הרי הכל נמצא במוח. כבר עשורים שניתן לראות בסריקות מוחיות שחור על גבי לבן דכאון, חרדה, הפרעות קשב ועוד תסמינים רבים וטובים. כדורים פסיכיאטרים נועדו כדי להשפיע על הכימיה במוח ועל התסמינים הרגשיים. לחלק מהאנשים הם עובדים מצוין, ולחלק ממש לא.


ומסתבר שמתחת לאף של כולנו, כבר שנים רבות יש שיטה ללא תופעות לוואי, ללא התערבות פולשנית, שמשתמשת בגמישות של המוח ומלמדת אותו דרך חיזוק חיובי ושלילי לאזן את גלי המוח שמייצרים את הסימפטומים הלא מיטיבים (כמו חרדה, חרדה חברתית, הפרעות קשב וריכוז, דכאון, תסמיני פוסט טראומה, עוררות גופנית גבוהה, פיברומיאלגיה, אימפולסיביות, אגרסיביות, טיקים, לקויות למידה ועוד).


מסתבר ששנים רבות יש אלטרנטיבה שיכולה לתמוך במערכת הפיזיולוגית להגיע לאיזון, שדרך למידה מחודשת של המוח ניתן להגיע לתוצאות יוצאות דופן, הקלה על סימפטומים ואפילו להעלמתם המוחלטת.

למדתי רבות על המוח, על האזורים השונים בו, על מה כל אזור אחראי, היכן נמצאים הסימפטומים השונים שאנו חווים , ומעבר לזה שזה מרתק ומגניב - זה עובד. זה באמת באמת עובד.


אז אם אתם בטיפול תקופה ארוכה ומרגישים שמשהו עוד לא זז מספיק

או אם אתם מרגישים שאתם רוצים להאיץ את התהליך שלכם

אם אתם מעדיפים פחות דיבורים אבל רוצים להקל על חייכם - ממליצה לכם בחום להתחיל טיפול בנוירופידבק.

לפרטים נוספים

עירית - 0523685765




bottom of page