על יצירת זוגיות
- לפני יומיים (2)
- זמן קריאה 1 דקות
לפני שנה ושבוע הגעתי לאורון, מאמן הסאטיה שלי, בוכה ומיואשת.
הייתי חודש וחצי אחרי פרידה ועבדנו כל שבוע על יצירת זוגיות חדשה, עבודה שהיתה לא פשוטה בפני עצמה.
אז באותו היום הגעתי בוכיה ומיואשת ממש. הרגשתי רחוקה מהזוגיות שרציתי שנות אור.
אני לא זוכרת לגמרי מה היה בפגישה, רק זוכרת שאורון אמר דברים חכמים ושיצאתי אופטימית ועם החלטה בהמלצתו להיות אקטיבית ביחס לרצון שלי בזוגיות.
אז כתבתי פוסט בקבוצה מסוימת, דבר שהכי רחוק ממני בעולם. אבל זה לא עניין אותי, היתה לי תחושה שזה יביא משהו טוב.
פרסמתי. לאט לאט הגיבו תגובות והתכתבויות עם כמה גברים באמת חמודים, אבל מהרגע הראשון בלט אחד מעל כולם. היה קליק טוב, שיחה שזרמה קצת אחרת, עניין וסקרנות אמיתיים.
יום למחרת נפגשנו לראשונה בדייט שלא אשכח.
לא כי היה יוצא דופן, אלא כי הוא פשוט הרגיש בית, החל מהחיבוק הראשון וכל שניה אחריה.
מי היה מאמין שהפוסט הזה יוביל למקום שהגענו אליו היום,
מציינים שנה ביחד ומגורים משותפים
הקשר הכי בריא, הכי נעים, הכי כיף, נינוח, טוב, ממלא ואוהב שחוויתי עד היום
איזה כיף לי שזכיתי בגבר כמוהו
מי בכלל האמין שכאלו גברים מהממים עוד קיימים
כאלו שהם באמת לא פשרה אלא זכיה, שהלב מרגיש במקום הנכון, שהכל נעים פשוט וקל, גם במקומות המאתגרים.
זה תוצר של עבודה של שנינו, לתקשר בצורה מיטיבה, לראות אחד את השניה, לבוא לקראת, להקשיב, להסתקרן, לקחת אחריות, לתת מקום לביחד וגם ללבד, לכבד את עצמנו ואת השני.
פשוט איתו כל אלו באים כל כך בקלות וללא מאמץ.
ואם גם אתם רוצים ליצור מערכת יחסים מיטיבה וטובה - מוזמנים לפנות אלי בפרטי








תגובות