top of page

העסק כראי להתפתחות אישית

כבר חמש שנים שאני עצמאית בתחום האימון הרגשי, ואני רואה שוב ושוב שמה שמביא לקוחות, הכנסה ומנבא את הדרך שאנו מתמודדים עם מצבים בעסק – בעיות, תמחורים, התמודדויות עם גבייה ולקוחות - קשור בעיקר לעולמנו הפנימי והרגשי.

ההתנהלות מול העסק משקפת את הדרך שאנו רואות את עצמנו – מה אנחנו באמת חושבות על עצמנו, מה הערך שאנחנו מאמינות שאנחנו נותנות או לא נותנות לאחרים, כמה מרגישות שוות וראויות, כמה מאמינות בשירות שנותנות, היכולת להציב גבולות ולבטא את עצמנו בעולם ועוד.


המקומות שהיום כבעלות עסקים אנחנו חוות רגשות קשים - שלא נעים לנו, שאנחנו משתתקות, כועסות או לא יודעות לבקש את מה שמגיע לנו קשורים לבית בו גדלנו, לתפיסות עליהם התחנכנו ולמסקנות שהגענו אליהן לגבי עצמנו והעולם.

בכל מקום שאנו פוגשות קושי או חוות פער, בין אם בעסק או בכל תחום אחר, כנראה יש שם משהו שאנחנו לא רואות על עצמנו. איזו אמונה או תפיסה שרק מחכה שנוציא אותה לאור וכך תפסיק לשלוט בנו ולתפוס כל כך הרבה מקום בחיינו.


אז כשאתן פוגשות את הקושי, אני מזמינה אתכן להסתכל פנימה במקום החוצה ולשאול את עצמכן: מה אני באמת פוגשת בסיטואציה הזאת? מה זה הפעיל אצלי? איזו מחשבה או רגש מנהל אותי כרגע בסיטואציה?

ואם הכל היה אפשרי, איך הייתי רוצה להתנהל בסיטואציה הזו?



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page