top of page

מה ההבדל בין שיטת סאטיה לשיטות טיפול אחרות?

שיטת סאטיה מגיעה מעולמות הבודהיזם הטיבטי ופילוסופיה אקזיסטנציאליזית.

היא מדברת על כך שאנחנו אחראים על מציאות חיינו, וכי בכל מקום בחיינו שאנו לא מצליחים לייצר את מה שאנחנו רוצים משמע שיש משהו בתוכנו שמונע מזה לקרות – תפיסות שאנחנו מחזיקים מילדותנו שמייצרים מעין תקרת זכוכית, פחדים, עלבונות, כעסים או כל רגש אחר שאנו סוחבים מילדותנו שמאחורי הקלעים מנהל אותנו ומונע מאיתנו לייצר את מה שאנו רוצים.


לכן מטרת האימון בשיטת סאטיה היא להכיר לעומק מה קורה לנו מול אותם מקומות בחיינו שאנחנו לא מצליחים להגשים את המטרות והחלומות שלנו.

הדרך להכיר מה קורה לנו שם היא להכיר את עצמנו דרך הרבדים השונים: התפיסות, המחשבות, וגם העולם הרגשי והתחושתי (דרך תחושות הגוף). הגוף שלנו מגיב למילים, למחשבות, לכל דבר שאנחנו רואים או שומעים בחיינו, והדרך להכיר מה מונע מאיתנו לייצר את המטרות שלנו היא להכיר גם מה הגוף שלנו מספר עלינו שאנחנו לא יודעים?


בעיני העבודה דרך הגוף באימון בשיטת סאטיה היא פורצת דרך. היכולת שלנו לייצר חוסן רגשי גבוה יותר, להבין מה באמת מתנהל מתחת לפני השטח שאין לנו גישה אליו במודע, היכולת ליצור בטחון עצמי גבוה, חיזוק וויסות רגשי, ללמוד לנהל את הרגשות שלנו מייצר חופש וחוויית שחרור משמעותית בחיים. וזו מהות העבודה הסאטית. ליצור שחרור וחופש.


bottom of page