top of page

על התפתחות אישית ושיטות טיפול

אם יש מסר שחשוב לי להעביר הוא שכל כלי שאני בוחרת לעבוד איתו בקליניקה זה קודם כל כי הוא השפיע עלי בצורה יוצאת דופן ושינה את חיי.

שאחרי התרומה הגדולה שקיבלתי ממנו החלטתי להעמיק וללמוד אותו לעומק – מה הוא באמת עושה ואיך הוא באמת עזר כך לי ולאנשים נוספים.


כך קרה לי עם שיטת סאטיה שהכניסה כל כך הרבה הקלה לחיי, שאחרי תקופה חקרתי לעומק למה השיטה הזו עובדת כל כך טוב לאנשים

וכך קרה לי גם עם הנוירופידבק שהעמיק את ההקלה הגופנית והוריד את העוררות הגופנית באופן משמעותי ומהותי ביותר.

אחד הנושאים שהכי חשוב לי לרפא, גם בחיי האישיים וגם עבור אנשים שמגיעים אלי זו העוררות הגופנית והסימפטומים שמגיעים איתה – חרדה, דכאון, הפרעות שינה, חרדה חברתית, הפרעות קשב וריכוז ועוד הרבה.

הכלים שבחרתי לעבוד איתם הם כלים שמעבר לזה שהם עבדו לי, הם עובדים לעוד רבים אחרים. הם מגובים במחקרים. אם אתמקד בנוירופידבק – זהו כלי שהלוואי ואני הייתי שומעת עליו מהרפואה הקונבנציונלית, שמכירה אותו היטב. כי כששאלתי את רופאת המשפחה שלי היא ידעה בדיוק מה זה ושיתפה שגם היא התנסתה. וכשביקשתי ממטופלים מסויימים להביא אישור פסיכיאטר שמאשר את הטיפול שלהם, כל פסיכיאטר הכיר וגם אישר את הטיפול. אך לצערי עדיין כשאנשים מגיעים אליהם הם מציעים ישר כדורים ולא נוירויפדבק.


אחת המטרות ששמתי לי לשנה החדשה היא שאנשים יכירו יותר את הכלי המופלא הזה שעבורי ועבור הרבה אחרים מייצר הקלה משמעותית בחוויית החיים שלהם. שתהיה לאנשים אפשרות לבחור באיזו דרך הם רוצים לטפל בעצמם. שאם הם בוחרים כדורים זה יהיה מתוך בחירה ולא מחוסר אלטרנטיבות. כי כיום יש אלטרנטיבות. ונוירופידבק זו אלטרנטיבה מצויינת לטיפול בחרדות, דכאון, הפרעות קשב, חרדה חברתית ועוד סימפטומים רבים נוספים.

לפני כשנתיים, כשהתעניינתי בטיפול בנוירופידבק לאחר שקראתי עליו בספר שמדבר על טיפול בפוסט טראומה (הספר הנפלא "נרשם בגוף"), שוטטתי באינטרנט והגעתי למוסדות הגדולים בתחום.

הלכתי למפגש הכרות והסברים וגיליתי את המחירים המטורפים בשוק – מינימום 800 שח לסריקה של נוירופידבק. 500 שח לטיפול אחד, פעמיים בשבוע. מינימום 2000 שח לחודש עבור שמונה טיפולים. עבורי זה היה יותר מדי, כך שמצאתי את עצמי מגיעה לסטאז'ר ועושה את התהליך אצלו.


דרכו הגעתי למי שלימים הפכה להיות המורה שלי שלימדה והסמיכה אותי בשיטה.

אחד הדברים שהיו חשובים לי כשלמדתי את השיטה זה להנגיש את הטיפול במחירים נוחים בהרבה. לתת לכל אדם את האפשרות לטיפול בנוחות המירבית, בקצב שלו בביתו ובזמן שמתאים לו.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page